Ruletka systemy | Jak przechytrzyć kasyno | Rady gracza ruletki |
O Freddiem już była tu mowa. Był to mój dobry przyjaciel i fantastyczny gracz,
który cierpliwie wtłukał mi do głowy zasady gry w ruletkę. Jego systemy były całkiem odmienne
od wszyskiego, co dosąd znałem i może właśnie dlatego, tak
fascynujące.
Czas od czasu próbuję rozszyfrować jego szkice i przypomnieć sobie, jak to
kiedyś było…
Jego kolejny system, o którym będzie mowa, jest ciekawy tym, że przynosi dobre wyniki
z użyciem tylko małego ryzyka. Freddie potrafił tu bardzo czule skombinować pierwiastki
systemu D ´Alembert z obstawianiem tuzinów i słupków.
Zasada gry:
Będziesz obstawiać konkretne, dokładnie podane miejsce na płótnie.
Gdzie znajduje się to miejsce, powie ci analiza poprzednich spinów.
Będziesz szukać tuzin i słupek, który najdłużej nie padnął. Aż te dwa
znajdziesz, znajdziesz w ich punkcie przecięcia 4 numery, które będziesz obstawiał.
Na początku gry śledzisz tuziny i słupki, które padają. Sama gra rozpoczyna się
potem, kiedy każdy tuzin i słupek pojawi się przynajmniej raz. Nie będziesz
czekać długo, to nastanie po kilku mało spinach. Kiedy to wydarzy się
znajdziesz taki spłupek i tuzin (z trzech możliwych), które przez najdłuższy czas
nie pojawiły się. Stawiasz na to miejsce, gdzie podany słupek i tuzin spotykają się.
Tam znajdziesz cztery numery i na każdy z nich stawiasz,
na początek po 1 żetonie.
Progresja:
Grę rozpoczynasz z jednym żetonem na każdy z 4 numerów, dopóki nie wygrasz,
niezależnie na tym, jak długo to będzie trwać. Po wygranej rozstrzygasz dwa możliwe stany,
jesteś bądź w plusie lub w minusie.
Jeżeli jesteś w minusie, kolejnym razem stawiasz o jeden żeton więcej (awięc 2
żetony na numer),
dopóki nie wygrasz. Jeżeli ani po tej wygranej nie będziesz w plusie, następnie stawiasz znowu
o jeden
żeton więcej. Tak długo, dokąd nie dobrniesz do plusu.
Jeżeli jesteś w plusie, powracasz na początek, awięc stawiasz znów po jednym
żetonie
według załączonego schematu, w
zależności na tym, jaki numer prawie padnął.
Przykład:
Śledzisz ruletkę. Padają następujące numery:
28
7
8
8
14
30 (właśnie padły
wszystkie słupki i tuziny, awięc gra zaczyna)
Potrzebujesz stwierdzić, który słupek i tuzin najdłużej nie padnął.
Dla lepszej orientacji oznaczymy słupek następującym sposobem:
1-34 jako słupek A,
2-35 jako słupek B,
3-36 jako słupek C
Z przykładu wypływa, że najdłużej nie padnął 1. tuzin
(numer 8)
i słupek A (numer 7)
To znaczy, że będziesz stawiał na miejsce, gdzie
spotyka się 1. tuzin z słupkiem A.
Przy spojrzeniu na płótno ruletki na tym miejscu
znajdziesz 4 numery 1,4,7,10
Będziesz pokładał więc po jednym żetonie na te
numery, dopóki nie wygrasz.
Padną następujące numery:
21
3
4 (wygrana) jesteś w plusie,
progresji nie potrzebujesz
Stan jest + 24 żetonów
Znowu popatrzysz spowrotem, który słupek i tuzin nie padnął najdłużej.
W tym przypadku jest to 3.tuzin i słupek B
Kładziesz po jednym żetonie na numery 26, 29, 32 i 35.
Padną następujące numery:
3
35 (kolejna wygrana)
Stan jest + 52 żetonów
– ładny wynik, jednak przebieg może być gorszy…
Po wygranej znajdujesz miejsce, gdzie spotyka się 2. tuzin (nr 21) z słupkiem
A (nr 4)
Kładziesz ciągle bez progresji, po jednym żetonie na numery 13,16,19 i
22.
Padną następujące numery:
24
14
9
2
15
14
36
19 (wygrana)
Stan jest + 56 żetonów
– i ponieważ ciągle jesteśmy wyżej aniżeli była poprzednia wygrana,
ciągle nie potrzeba progresji
Szukasz nowe miejsce gdzie spotyka się 1. tuzin (nr 2) z słupkiem B (nr
14)
Kładziesz po jednym żetonie na numery 14,17,20 i 23
Padną następujące numery:
0
24
33
11
8
6
33
12
7
11
17 (wygrana)
Stan jest + 48 żetonów
– w porównaniu z poprzednią wygraną jesteś niżej,
więc podnosisz stawki o jeden żeton.
Szukasz nowe miejsce gdzie spotyka się 3. tuzin (nr.33) z słupkiem C (nr.12)
Kładziesz po dwu żetonach na numery 27, 30, 33 i 36.
Kolejne spiny:
3
11
31
0
20
15
30 (wygrana)
Stan jest + 64 żetonów
- co jest nowym szczytem, więc powracasz do 1 żetonu
Szukasz nowe miejsce gdzie spotyka się 1. tuzin (nr 11) z słupkiem A (nr
31)
Kładziesz po jednym żetonie na numery 1, 4, 7 i 10.
Kolejne spiny:
28
19
0
6
2
27
4 (wygrana)
Stan jest + 72 żetonów
Szukasz nowe miejsce gdzie spotyka się 2. tuzin (nr 19) z słupkiem B (nr
2)
Kładziesz po jednym żetonie na numery 14, 17, 20 i 23.
Kolejne spiny
11
6
4
27
9
1
33
2
31
33
7
15
2
14 (wygrana)
Stan jest + 52 żetonów –
w porównaniu z poprzednim stanem spadek, więc dodajesz 1 żeton
Lokalizacja: 3. tuzin (nr 33) i słupek A (nr 7)
Kładziesz po dwu żetonach na numery 25, 28, 31 i 34.
Kolejne spiny:
27
9
11
21
27
14
24
18
13
23
4
34 (wygrana)
Stan jest + 28 żetonów
- znowu spadek,dodajesz 1 żeton
Lokalizacja: 2. tuzin (nr 23) i słupek C (nr 18)
Kładziesz po 3 żetonach na numery 15, 18, 21 i 24.
Kolejne spiny:
6
20
32
31
0
1
32
12
2
15 (wygrana)
Stan jest + 16 żetonów
- znowu spadek,dodajesz 1 żeton
Lokalizacja: 3. tuzin (nr 32) i słupek A (nr 22)
Kładziesz po 4 żetonach na numery 25, 28, 31 i 34.
Kolejne spiny:
32
24
32
10
23
13
10
32
13
30
27
1
30
22
6
25 (wygrana)
Stan jest minus 96 żetonów
- zaczyna to być coraz ważniejsze, dodajesz 1 żeton
Lokalizacja: 2. tuzin (nr 22) i słupek B (nr 32)
Kładziesz po 5 żetonach na numery 14, 17, 20 i 23.
Kolejne spiny:
13
28
34
14 (wygrana)
Stan jest + 4 żetony
- jesteś w plusie, lecz nie jest to szczyt, dodajesz 1 żeton
Lokalizacja: 1. tuzin (nr 6) i słupek C (nr 6)
Kładziesz po 6 żetonach na numery 3, 6, 9 i 12.
Kolejne spiny:
23
28
6 (wygrana)
Stan jest + 148 żetonów
- wreszcie nowy szczyt :-)
w spokoju powracasz do stawek po 1 żetonie
Lokalizacja: 2. tuzin (nr 23) i słupek B (nr 23)
Kładziesz po 1 żetonie na numery 14, 17, 20 i 23.
Kolejny spin:
17 (wygrana)
Stan jest + 180 żetonów
- i ciągle stawiasz po 1 żetonie
Lokalizacja: 3. tuzin (nr 28) i słupek A (nr 28)
Kładziesz po 1 żetonie na numery 25, 28, 31 i 34.
Kolejne spiny:
4
30
20
33
33
22
19
21
24
6
14
6
9
5
26
2
36
24
3
33
17
17
11
13
27
9
5
24
29
34 (wygrana)
Stan jest + 96 żetonów –
spadek, dodajesz 1 żeton
Lokalizacja: 1. tuzin (nr 5) i słupek C (nr 24)
Kładziesz po 2 żetonach na numery 3, 6, 9 i 12.
Kolejne spiny:
24
29
12 (wygrana)
Stan jest + 144 żetonów
- jednak nie jest to szczyt, dodajesz 1 żeton
Lokalizacja: 2. tuzin (nr 24) i słupek A (nr 34)
Kładziesz po 3 żetonach na numery 13, 16, 19 i 22.
Kolejne spiny:
2
3
18
33
22 (wygrana)
Stan jest + 197 żetonów
- tak to już jest szczyt, stawiasz ponownie tylko po 1
żetonie
Lokalizacja: 1. tuzin (nr 3) i słupek B (nr 2)
Kładziesz po 1 żetonie na numery 2, 5, 8 i 11.
Kolejne spiny:
16
17
26
36
21
19
21
8 (wygrana)
Stan jest + 201 żetonów
- ciągle nie jest konieczna progresja, stawiasz po 1 żetonie
Lokalizacja: 3. tuzin (nr 36) i słupek A (nr 19)
Kładziesz po 1 żetonie na numery 25, 28, 31 i 34.
Kolejne spiny:
11
29
34
25 (wygrana)
Stan jest + 221 żetonów
------- Koniec przykładu ------------
Zakończenie:
Wybrałem chyba trochę za długi przykład, jednak chciałem, by z niego można było
dokładnie zrozumieć, jak system ten działa. Użyłem numerów, które naprawdę padły na ruletce.
Chciałem też, by z przykładu były widoczne wszystkie szkopuły systemu, jak również jego wielki
potencjał. Jest to piękny system, trochę wymagający na notatki i lokalizację następnej stawki.
Polecam nie lekceważyć wysokość kapitału. I jak zwykle polecam po osiągnięciu planowanej
wygranej zakończyć grę, bądź przejść na inny system.
Możesz to wypróbować
również na brudno w tych oto solidnych kasynach:
Ruletka - z powrotem na stronę główną